درمان هایی در طب سنتی طبق توصیه دکتر کرد افشاری و دیگر اساتید

درمان و توصیه هایی از دکتر کرد افشاری

بهترین درمان برای درد مفاصل روغن مالی با روغن زیتون و ضماد پهن گاوه- پهن گاو درد مفاصل رو به خود می کشد(نتیجش فوق العاده است – با این روش شما حتی می توانید شروع به دویدن کنید)

لب بسیاری از افراد در فصل سرما ترک می خورد، علاج آن چکاندن دو قطره روغن زیتون در ناف به هنگام خواب است (چند شب)

بخور (عسل + آب) و کشیدن قلیانی(بدون زغال) که در آب گرم آن کمی اسانس نعناع ریخته شده باشد تأثیر بیشتری از اسپری های تنفسی (سالبوتامول-سالمترول –بکلومتازون- تئوفیلین و…) دارد و می تواند آسم رو به کلی درمان کند.

برای درمان شب ادراری کودکان و بزرگسالان ، کافیست شب ها دوغ و ماست نخورند . یک پیاز را رنده کنند و به آن نوک قاشق نمک و دارچین اضافه کنند . به مدت ۱۵ دقیقه به زیر ناف ضماد نمایند (امتحان کنید و از زندگی لذت ببرید)

درصد زیادی از خانم ها دچار عفونت و کیست تخمدان هستند – برای ریشه کن کردن این عفونت ها باید شب درمان عفونت رحم با عسل ها هنگام خواب به مقدار ۳ سی سی عسل، تزریق واژینال داشته باشند (به همین راحتی قابل درمان است) -خانم هایی که ضعف جنسی دارند و لاغر هستند بجای خوردن قرص های تقویتی خارجی. کافیست ۲۱ روز شکوفه ی درخت سنجد را دم کنند و با عسل میل نمایند. بعد از ۲۱ روز تغییرات اساسی در خود می بینند.

خوردن (عسل + آب ترب یا شلغم) و خوردن عسل +سیاهدانه، بدترین و بزرگترین سنگ کلیه ها را خرد می کند . این ترکیب حتی از پرتو درمانی هم قویتر است.(این نکته اعجاز و قدرت طب اسلامی ایرانی رانشان می دهد)

۱۰۰ نسخه درمانی از آیت الله تبریزیان

آقایانی که ناراحتی پروستات دارند . کافیست در داخل وان ، آب ولرم باز کرده و کمی حنا اضافه کنند و نیم ساعت داخل آن بنشینند(حداقل خاصیت این روش آن است که پروستات بزرگ را به راحتی درمان می کند)

برای بهبود خونریزی شدید و طولانی ماهانه (دیسمنوره و هایپر منوره) کافیست زیر سینه ها را بادکش گذاشت. برای علاج خونریزی کم ماهیانه کافیه روی ساق پا بادکش گذاشت. (بانوان گرامی لطفا” خود را اسیر قرص های هورمونی نکنید – درمان بسیار ساده است )

داروی جامع امام رضا(ع) و بیماری های قابل درمان با آن

خاکشیر بهترین دارویی است که تا کنون جهت درمان بواسیر وجود دارد و حتی داروهای شیمیایی هم به پای آن نمی رسد. خاکشیر بهترین دارو برای پوست های خشک و شوره ی سر می باشد . تأثیر بسیار بیشتری از ( کول تار-پیریتیون- سالیسیلیک اسید –سلنیوم سولفید –سولفور اس و…) دارد.

بهترین دارو برای درمان تبخال لب (دوعدد سیب رنده شده + یک قاشق عسل (آرام آرام خورده شود) . این معجون از داروی آسیکلوویر بسیار قویتر است(یکبار امتحان کنید)

همانطور که می دانید با پیشرفت روز افزون علم پزشکی هنوز درمانی برای بیماران سکته ی مغزی پیدا نشده است، در حالی در طب سنتی این بیماری در بسیاری از موارد قابل درمان است.

اطبا طب سنتی با باز کردن رگ بین انگشت کوچک و انگشت کناری آن و زالو انداختن به پشت گوش، حتی بیمارانی که به علت سکته ی مغزی از هوش رفته اند را به هوش می آورند.
طب اسلامی ایرانی بسیار غنی است که با ساده ترین روش ها بیماری های لاعلاج را علاج می کند.

نکات و درمان های طبی از استاد خیراندیش

 

 

جهت دنبال کردن فروشگاه انگپین در فضای مجازی روی نام پیام رسان کلیک نمایید(بله، ایتا، گپ، سروش، آی گپ و روبیکا)

جهت دنبال کردن کانال طب اسلامی ایرانی در فضای مجازی روی نام پیام رسان کلیک نمایید(بله، ایتا، گپ، سروش، آی گپ و روبیکا)

 

شریف
ارسال دیدگاه