ژل رویال برای پوست

ژل رویال برای پوست

ژل رویال برای پوست خواص فراوانی دارد که معجزه طبیعت برای پوست انسان است و در درمان بسیاری از بیماری های پوستی مؤثر است و در استفاده از ماسک های صورت و ماسک های پوستی از ژل رویال استفاده می گردد.

ژل رویال به دلیل اینکه خود دارای کلاژن است با افزایش تولید کلاژن از پوست در برابر پیری محافظت می کند. این ماده منبع ویتامین های مختلف است و همین موضوع تأثیر ژل رویال بر زیبایی پوست را تأیید می کند.

خواص ژل رویال برای پوست باعث شده از این ماده معجزه آسا در تولید لوازم مراقبت از پوست نیز استفاده شود.

ژل رویال برای پوست چه خواصی دارد؟

این ماده به جوان‌سازی پوست و همچنین حفظ سلامت و شادابی آن کمک می‌کند. ژل رویال در از بین بردن چین و چروک‌های پوستی و سیاهی دور چشم نیز کاربرد دارد و به بازسازی سلول‌های آسیب دیده و مرده پوست کمک می‌کند. بسیاری از محصولات بهداشتی و آرایشی مطرح دنیا از این ماده در ترکیبات خود استفاده می‌کنند.

ژل رویال و زیبایی پوست

یکی از نکات جالبی که می‌توان به آن اشاره کرد امکان تهیه محصولات پوستی و ماسک‌های حاوی ژل رویال در منزل است. برای این منظور شما با آسیاب کردن گرده گل و مخلوط کردن آن با عسل طبیعی، ژل آلوئه ورا و ژل رویال یک ترکیب فوق العاده برای مصارف پوستی خود تهیه کنید. این ترکیب را می‌توانید برای مدتی طولانی و در حدود ۳ هفته در یخچال نگهداری کرده و روزانه استفاده کنید. این راه به شما این امکان را می دهد که به صورت طبیعی و با هزینه بسیار پایین‌تر از خواص معجزه بخش ژل رویال استفاده کنید.

برای استفاده از این ترکیب باید ابتدا صورت خود را کاملا” با آب و صابون(ترجیحا” صابون عسلی) شسته و تمیز کرده و خشک کنید. برای استفاده روزانه این ترکیب شما می‌توانید مقدار بسیار کمی از آن را (در حدود یک قاشق مرباخوری) با چند قطره آب مقطر رقیق کرده و به صورت کرم بر روی پوست خود قرار داده و پوست را ماساژ دهید. این ماده پس از چند دقیقه بر روی پوست شما به صورت ماسک خشک شده و می‌توانید آن را پس از ۲ ساعت بشوئید.

مصرف دو بار در روز این ماسک در مدت زمان کوتاهی به شفاف شدن و رفع چین و چروک‌های پوستی کمک زیادی می‌کند و شما می‌توانید اثر فوق العاده آن را بر روی پوست خود مشاهده کنید.

بصورت خلاصه خواص ژل رویال برای پوست را اینچنین می توان لیست کرد:

ژل رویال باعث نرمی و لطافت پوست، و از بین رفتن چین و چروک پوست می شود. ژل رویال حاوی کلاژن (پروتئین اصلی پوست) می باشد، و تولید طبیعی کلاژن توسط پوست را افزایش می دهد. ژل رویال دارای نوعی اسید چرب سبک به نام هیدروکسی دکانوئیک اسید است که هرچه بافت های پوست بیشتر در معرض آن قرار بگیرد میزان تولید کلاژن افزایش یابد. رفع خشکی پوست و نرم کننده پوست ضد جوش و ضد آکنه شاداب کننده و جوانسازی پوست برطرف کننده لک و کک و مک

 

جهت دنبال کردن فروشگاه انگپین در فضای مجازی روی نام پیام رسان کلیک نمایید( بله، ایتا، گپ، سروش، آی گپ و روبیکا)

جهت دنبال کردن کانال طب اسلامی ایرانی در فضای مجازی روی نام پیام رسان کلیک نمایید(بله، ایتا، گپ، سروش، آی گپ و روبیکا)

شریف
ارسال دیدگاه